ThirdChapter

GLÖM DOM SOM VILL SÄNKA DIG, SUDDA BORT DEAD MINDED TJOMMAR

Kategori: Allmänt

Hejdär!
Gick upp tidigt idag, runt 9 (brukar gå upp mellan 12-2 på dagarna annars) för att skriva ut lite CV o greja. Eftersom min anställning på Åhléns bara var på sommaren är jag tvungen att söka nytt nu.  Drog in till stan och gick runt på några ställen. Känns som att jag har en jävla TUR, ska provjobba imorn på dagen, kvällen och på onsdag. På torsdag har jag även intervju. Huuuur bra? Nu gäller det bara att visa vad jag går för ;) Stack sedan till skolan för att hämta lite böcker och skit. Inte en enda kotte var där, bara jag och massa lärare. Blev iallafall väldigt motiverad eftersom alla blev glada att jag var tillbaka. Dock känns det som att jag kommer tappa lusten direkt.
Tog mig lite annanas och vaniljglass såhär på kvällskvisten, belönar mig själv lite för att jag har tagit tag i saker idag. Yeey.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: