ThirdChapter

DÅ VAR DET HÖST

Kategori: Allmänt

Känns som att det regnar i princip hela tiden. Det är väl ett tecken på att hösten börjar smyga sig fram. Lite blandade känslor. Har helt plötsligt börjat uppskatta solen till skillnad från i somras. Tänkte ofta "äsch stannar inne idag det är ju endå sol imorgon", dum man känner sig. Har inte hänt så mycket på sistone. Fyllde år förra torsdagen, hade lite firande här hemma och gäster på helgen. Mycket trevligt !
Ignonera de två inläggen nedan. Försökte mig på att mobilblogga men gick inte som jag tänkt mig. Blogg.se har väl inte den bästa tjänsten. Någon som vet någon bloggsida där det är lätt att mobilblogga och att man får bilderna o hög upplösning?
Aheee min hals gör riktigt jävla ont ikväll, borde hälla i mig lite ingefärs-te men är för lat för att göra (ja, jag erkänner). Nu: stänga av datorn och slockna...hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: