ThirdChapter

SJUK

Kategori: Allmänt



Fan jag hatar att va sjuk.
Legat hemma med feber, svullen hals o förkylning sen i söndags nu. Febern är ioch för sig borta nu men sjukt jobbigt ändå. Tror inte jag har varit såhär sjuk sen efter Peace and love, haha.
Ligger och tänker på hur jävla skönt det skulle va med sommar nu. Att bara ligga där i gräset och njuta av solen, äta jordgubar o glass, svalka sig i vattnet och sedan ta på sig en slapp tröja utan att frysa ett skit.

Minns när jag tog den här bilden. Det var hemma hos Bodil en gång när jag och Moa sov där. Vi hade myst kvällen innan, sett på film, rökt vattenpipa och så. På morgonen vaknade jag tidigare än de andra så jag låg ute på studsmattan i flera timmar. Det var så sjukt varm och skönt, ni anar inte. Senare på dagen skulle vi ta oss hem utan busskort och pengar... galet haha. Fan, är så trött på den äckliga snön nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: