ThirdChapter

OJOJOJ

Kategori: Dagbok

Känner mig riktigt dålig! Inte bloggat på över en månad. Vad har hänt liksom? känner mig som en riktigt dålig bloggare. Har haft fullt upp med skolan, UF-företaget, praktik, vänner och allt annat. Vi fick vår första leverans för ett tag sedan till vårat företag, 20 stirriga produkter som vi visat upp på öpptet hus i skolan. Stod även på stora torget i Lkpg och sålde lite, väldigt kul. Dock ett litet minus att vi fick stå där i 5 timmar och frös arslet av oss! Praktiken går så jäkla bra, trivs sjukt bra och fixat lite jobb nu innan jul. Hur bra som helst. Jaa, vad har jag mer gjort, pluggat, skrivit nationellt prov, ätit pizza, börjat träna, festat och druckit sjukt mycket te (och annart gött).

Just ja.
Har faktiskt följt trenden och köpt mig en såndär cooool iphone 4! Sjukt bra är det, min lilla bebis typ. Det komiska var att jag köpte den på Netto, ni vet den billiga mataffären. Haha nevars. Köpte den av försäljare utanför netto. Så nu kan jag blogga vart jag än är, hur bra som helst wihu.
Jag, tagen med nya phonen(Y)


Tror aldrig jag har skrivit så här mycket i ett inlägg. Sist var jag när jag skrev ett arg inlägg om blogg-dennis. Det var ett långt inlägg minns jag.

Kommer säkert komma in i värsta bloggperioden nu. Blogga massor sen ta en lång paus igen. Haha, ibland förstår jag inte på mig själv. Ska försöka krydda bloggen med lite personligare inlägg med. Det är ju faktiskt min blogg, jag som skriver, och jag förstår verkligen att ni vill läsa om mig. För jag är en sån himla fantastisk person, och det tycker jag att ni behöver veta. Ska försöka va 100% ärlig mot er också, har ljugit om ganska mycket i bloggen. Asså... skämt åsido.

Nu ska jag ta mig i kragen och skriva min svenska nationella uppsats, wich me good luck people!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: